Monday, February 6, 2012

Andai Dikau Bukan Milikku..

Bukan mudah untuk menyayangi dan menyintai seseorang, bukan mudah juga untuk menambat hati seseorang.....Kadangkala hati akan terluka dek kerana cinta yang tidak kesampaian. Begitu juga perasaan, sukar untuk melupakan bila hati sudah tertambat. Lidah kelu untuk berbicara, segala-galanya seperti tidak kena. Hidup perlu diteruskan untuk perjuangan yang lain.. Andai awak bukan untuk saya, cukup la untuk saya melihat awak bahagia..

Kita akan tetap menyayangi seseorang itu, walaupun kita tidak dapat bersama sehidup semati dengannya. Biarlah dia memilih jalan hidupnya.

Saya tumpang gembira untuk mereka yang saya sayang. Semoga kamu bahagia hingga akhir hayat (^_^) 


Hanya ini yang termampu~

2 comments:

  1. sy sayang dia jugak....moga bahagia menjadi milik saya & dia walau macam mana sekalipun jalan yg perlu dilalui....utk awk jugak ^_^

    ReplyDelete
  2. terima kasih untuk awk yg selalu bersama sy (^_^)

    ReplyDelete